mandag 1. mars 2010

Da er det ikke mange timene igjen til jeg skal dra avgårde tilbake til sykehuset. Jeg gruer meg litt, men dette er nok nooe jeg må hvis jeg skal bli frisk.....

Daniel stakkar har ikke noe særlig lyst til at jeg skal dra, men jeg har prøvd å forklare han så godt jeg kan om hvorfor og hva som skjer... eller hva som kan komme til å skje ( altså at jeg kanskje skal operere.)
Nå driver jeg å smårydder litt og vasker det siste av klesvask før jeg skal dra, guttan mine må jo ha rene klær og sånn mens jeg er borte.... Får håpe de klarer seg fint vidre uten mieg noen dager, men det regner jeg jo med at de gjør.... Jeg regner med at jeg kommer hjem til helga igjen.... eller noe sånt.
Jeg kjenner jeg har litt vondt nå, men regner med at det er fordi jeg anstrenger meg, har ikke lyst å dra fra guttan mine i det heletatt.... Jeg vet de kommer til å besøke meg, men det blir ikke det samme...

Jeg kommer sikkert til å være borte fra bloggen noen dager nå... så når jeg kommer hjem skal jeg oppdatere dere om hva som evt har skjedd eller ikke skjedd....
Dere får ha en fin uke så snakkast vi nok snarrt igjen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar