torsdag 4. mars 2010

Endelig hjemme igjen

Endelig hjemme igjen.


Jeg har endelig fått et 100 % sikkert svar på hvorfor jeg hadde så vondt. Jeg har jo selvsagt fått tarmslyng. De tør ikke å åpne meg får å rette på dette pga at det er fare for at fødslen starter og det er da heller ikke sikkert at ungen overlever og den risikoen vil de ikke ta. Derfor fant de ut at jeg skal leve på flytende resten av svangerskapet eller til de eventuelt er nødt å gå inn å rette på tarmen min. Men det viktigste nå er jo at babyen holder seg lengst mulig i magen. Så da er det bare å krysse fingrene da.... og håpe på det beste.
Og skal jeg få vondt så har jeg hvertfall åpen innleggelse på sykehuser :)

Vi har jo fått solgt leiligheten våres og.... så nå driver vi å pakker ned tingene våres for harde livet her. Vi skal være ute innen det har gått 14 dager. Da er det bare å håpe på at vi finner oss noe innen babyen kommer da...
Rune har vært veldig flink å pakket ned ting mens jeg har vært på sykehuset.... og han kommer nok til å hjelpe til en del i helga når han har fri....
Daniel skal få lov til å hjelpe til med å pakke ned lekene sine.

Nei da skal jeg en tur i dusjen jeg før vi skal ned på Orkanger. Jeg og Daniel skal være der mens Rune er på jobb i natt. Jeg tørr ikke å være alene i natt tillfelle dett skal være noe og jeg må på sykehuset. Men i morgen er i hvertfall rune hos meg så da kan jeg føle meg trygg...
Men jeg skriver mer seinar,,,,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar