fredag 2. april 2010

Hei og hopp

God morgen.... har hatt en helt fantastisk natt i dag og jeg, og det er sååå godt å ha slike netter,. Nedpressan er ikke så ille lenger, men de er der mange ganger om dagen for det altså bare ikke fult så ille.


Litjpia i magen er like aktiv på morgenkvisten i dag ho som ho har vært i det siste. Sånne små dult her og der.

Daniel spør sine spørsmål hver dag og om ho har det bra og hva hun driver med :p



Jeg satt å leste litt rundt op nettet nå og kom over en artikkel som gjorde meg både forbannet og skikkelig lei meg. Jeg skal legge ut artikklen litt lenger ned. Men mange ganger kan jeg ikke fatte å begripe hva som fåregår i huet på ungdomen altså. Ho som det er skrevet om i artikklen må enten være veldig ondskapsfull eller helt syk i huet sitt og skulle vært innlagt på en eller annen instutisjon. Æ håper virkelig foreldrene til denne jenta straffer ho no skikkelig for dæven ta hadde det vært dattra mi som hadde tatt med sef stesøstra si på fest og latt ho bli voldtatt og attpå til fått pæng for det, ho skulle ikke ha turt å komme heim at igjen i hvertfall....



Her er artikklen fra VG:

Solgte stesøster (7) til gruppevoldtekt
 
VG Nett) En 15 år gammel jente tok med seg stesøsteren (7) på fest. Der skal 7-åringen ha blitt voldtatt av flere menn mens storesøsteren så på - og fikk betalt.


Den grusomme hendelsen skjedde i byen Trenton i delstaten New Jersey i USA, skriver nyhetsbyrået AP.

- Det er snakk om et barn som overtalte søsteren sin til å gå inn i en leilighet, og deretter la folk voldta henne. Det er ubegripelig, forteller politisjef Joseph Juniak til AP.

Voldtatt av syv menn

Storesøsteren var invitert på fest med noen eldre menn og bestemte seg for å ta med lillesøsteren. Da de kom fram til leiligheten hvor festen var, gikk de to jentene inn på et soverom. Så skal 15-åringen ha forlatt sin yngre søster, og kom kort tid tilbake sammen med en mann.

Hun skal deretter ha forbeholdt 7-åringen til å la mannen ta på henne. Det endte med at mannen og seks andre menn angivelig voldtok den lille jenta inne på soverommet før hun fikk flyktet ut av leiligheten. Storesøsteren skal ha sett på overgrepene og tatt betalt for dem.

Hun er nå tiltalt for grovt seksuelt overgrep, for å ha fremmet prostitusjon, samt flere andre lovbrudd.

- Det gikk fra berøring til overfall og voldtekt. Mennene truet med å drepe henne dersom hun skrek eller fortalte det til noen, sier Juniak.

Savnet
Festen skjedde på dagtid søndag. Og først halv fem på ettermiddagen ringte foreldrene til politiet for å melde sine to døtre savnet. Da hadde en nabo allerede truffet 7-åringen som fortalte hva som hadde skjedd. Kort tid etter ble søsteren og flere menn pågrepet.
Ifølge ordfører Doug Palmer ønsket 7-åringen å være med på festen fordi hun var bekymret for storesøsteren sin. Han forteller at handlingen er den verste han har sett i løpet av sine 20 år som ordfører.

- Det er kvalmende. Som en far til en 7 år gammel datter, kan jeg ikke forestille meg den skrekken den lille jenta har opplevd. Jeg vet at det er et sted i helvete for alle de menneskene som deltok i dette, og jeg er sikker på at de vil komme dit, sier Palmer.




 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar