onsdag 31. mars 2010

Statusrapport uke 28


Termindato:  Mens-termin 18 juni , UL termin 26 juni
Hvor langt på vei?:  28 uker (UL)
Gutt eller jente?:  Nå vet vi at det er en liten PRINSESSE
Navn:  Thea eller Thea Sofie ( det siste hvis jeg får viljen min hehe)
Spark:  åh er det noe ho kain så er det vel å sparke.... Kjente de første sparkene rundt i uke 16 eller 17 hvis jeg husker rett nå.
Vekt:  Heretter ungår jeg vekten tror jeg
Tungt?:  Ja nå begynner det å bli ganske tungt.
Svangerskapsplager: . Ryggen er værst og nedpress ( nedpress er veldig plagsomt og vondt, kjennes ut som ho har tenkt å presse seg ut av magen. Blir tungpustet og skikkelig do trang av det)
Sykehusbag:  Nei den har jeg ikke pakket enda, men det er ikke mange ukene til jeg har tenkt å begynne sånn smått.
Utstyr:  Har snart alt
Mangler (utstyr):  Vippestol og bilsete
Kynnere?:  Huff ja og de kan være veldig plagsomme og vonde
Vann?:  Ikke så mye, men litt
Strekkmerker?:   Ja de har dessverre kommet ja
Babyens søvnmønster?:  Følger hvertfall ikke mitt søvnmønster... da er det om å gjort å sparke mest mulig
Humør?:  Som det pleier å være
Lei?:  Ja jeg må si det etter alt jeg har vært igjennom i det siste så er det ikke rart egentlig. Sliter mye med nedpress og at ho presser oppover, men ho har jo festa seg alt og ligger med hodet ned heldigvis
Behov?:  Sove og hvile... Elsker å slappe av i god stolen min... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar