torsdag 11. mars 2010

1 UKE IGJEN

Ja i dag er det en uke igjen til vi er nødt til å være ferdig med flyttingen... Merker jeg begynner å bli litt stressa selv om vi har kommet ganske langt. Jeg merker godt på kroppen at jeg slliter, jeg blir fortere og fortere klar og jeg merker det stramer seg i magen... når jeg merker det er det vel kanskje på tide å ta det med ro ? Men siden det er nesten bare jeg som driver på her så er det ikke så enkelt. Det er heldigvis ikke så mye å igjen å pakke ned, men det er en del som skal nedover og jeg har jo ikke begynt med vaskingen enda engang... Huff blir stressa bare av tanken jeg.


Dette er jo og en av grunnene til at jeg ikke har blogget i det siste. Har rett og slett ikke hatt tid...



Formen min er jo ganske grei, men jeg tenker mye på at jeg er jo ikke helt i form... Jeg må jo ta meg av babyen i magen og samtidig må jeg passe på at jeg får i meg no næring til henne sånn at hun vokser... Og det er mange ganger fristende å ta seg noe ordentlig mat, men jeg klarer jo ikke for jeg vet hvor forferdelig vondt jeg kan få av det og det har jeg ikke tenkt å teste ut...



Ellers har det i grunn ikke skjedd så veldig mye her... var på foreldremøte på skolen her om dagen... Daniel fikk mye ros, ikke noe ris... Han er en flink og snill gutt fikk vi høre... Og det er godt å få høre da.

Daniel må jo bytte skole da, kommunen nektet å dekke skoleskyss til han for 3 mndr... pga at vi ikke vet 100 % sikkert om vi kommer oss oppover til den skolekretsen igjen før sommeren.... Jaja, det er ikke så mye å gjøre med. Daniel vil i hvertfall ikke bytte skole. Han trives så godt på den skolen, han har jo og alle vennene sine der... så jeg skjønner han godt egentlig...

Vi får se hva vi kan få gjort slik at han hvertfall kan gå ferdig skoleåret der da... Tror Rune skal prate med de på jobben sin.



Nei da skal jeg lage matpakke til Rune før jeg skal krype til sengs. Er helt ferdig etter i dag

God natt og sov godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar