onsdag 21. april 2010

Jeg tror jeg begynner å bli frisk igjen nå

Etter mange dager med vond hals, hodepine, vonde ører osv ser det endelig ut til at jeg begynner sånn smått å bli likar,

Jeg har hatt et par dager denne uka som jeg måtte ha stått opp i 06.30 tiden fordi jeg måtte følge Daniel med bussen opp til skolen... Og bare det sleit jo mye på halsen min. For å si det slik så har jeg knaptnok stemme. Det lille jeg har av stemme blir brukt til ja, nei, kanskje, god natt og god morgen... ja sånne små ord... Ellers blir det litt hvisking hvis jeg orker. Merker at jeg blir heltt utslitt av å snakke... ikke gøy i det heletatt. Daniel syntes det er vansklig at mamma ikke snakker så mye som før... blir bare enkelt ord til han, det er jo tungt for meg å ikke kunne ha en samtale med han... men så lenge stemmen er borte så går det jo ikke, Prøver å hviske litt til han og... men nei det er ikke lett.
Natta har vært et marertt, opp på do 1000 ganger pga at jeg drikker 1 liter med vann løpet av natta, sår hals veit du, så må en tørke nese, ta pastiller osv... og innen man er ferdig med alt dette er det mårran...
Men i natt har jeg fått SOVE... våknet 1 gang for jeg måtte på do.... yes endelig i likar form.... Kjenner det henger i eb del enda, men jeg er jo på bedringens vei HURRA....

Ellers er det jo ikke så mye forandringer her, fremdeles ikke blitt no huskjøp. Huset vi la inn bud på står fremdeles til salg, men min kjære STAE Rune vil ikke legge inn et siste bud i håp om at de skal gå med på det,...Så det ser ut som det ikke kommer til å bli no hus på oss i år... hvertfall ikke før babyen kommer.... Fanken og altså... Ikke akkurat dette jeg trengte nå.... Føler det bare blir stresset og press på meg når ting er som det er nå. Klarer ikke det... Til og med Daniel reagerer på situasjonen og det syntes hvertfall ikke jeg er bra.
Det er enda 9 uker igjen til termin... hjelp meg å krysse fingrene for at vi skal finne noe før den tid....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar