tirsdag 27. april 2010

Jeg har dessverre ikke hatt så mye anledning til å skrive i det siste. Etter at jeg ble frisk fra halsbetennelsen så  havnet Rune på sykehuset med kraftige magesmerter. Han ble hentet litt før kl 08.00 torsdag i forrige uke. Han ble undersøkt og fikk smertestillende før han ble sendt på CT undersøkelse. Der fant  de fort ut at han hadde nyrestein. Etterhvert gikk dette over, men steinen er der fremdeles. Vi går nå bare å venter på at den skal komme ut eller at det skal bli en ny runde på sykehuset.Da regner jeg med at de kanskje kommer til å gå inn å fjerne den.
Jeg kan ikke si at det var så veldig gøy å sitte å se på at han hadde det så vondt, det var helt forferdelig. Jeg kjenner jo rutinene på sykehuset og visste heletiden hva de kom til å gjøre og hva som kom til å skje, men jeg likte ikke å sitte på sidelinjen. Det var og litt rart å være den som var pårørende denne gangen, ikke den som ble lagt inn, Temmelig uvant må jeg si, det var litt rart for Rune og at han var den som hadde vondt liksom....
Men jeg er glad det er over for denne gang, men jeg regner med at det snart blir en ny runde med han snart. Jeg selv har en følelse på at det ikke er mange ukene igjen til jeg kommer til å føde.... Bagen tenker jeg at jeg kommer til å pakke sykehusbagen i helga eller rett over helga... Babyklæra er klare til å bli pakket ned i hvertfall... så i morgen skal jeg kjøpe inn såper ogsånn som skal bli med....

Men da skal jeg ha i guten kveldsmat og så skal han i seng...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar